Acum câteva zile vă spuneam câte ceva despre politica Xiaomi (se citește Șiaomi) și despre faptul că producătorul chinez preferă să faca telefoane bune la prețuri mici, pentru a promova compania și pentru a face utilizatorii să cumpere accesorii, la care comisioanele sunt mai mari.
Se pare că telefoanele Xiaomi au prins foarte bine în India, țară unde s-au vândut într-un timp foarte scurt peste două milioane de terminale mobile. Alături de Samsung, Lenovo și Micromax, un producător local, Xiaomi este în top 5 cele mai vândute branduri de telefoane în India, cu 7.5% din dispozitive.
Dacă e să punem și telefoanele vândute online, Xiaomi este al doilea cel mai cumpărat brand de telefoane, după Lenovo.
Chinezii au început să facă telefoane din ce în ce mai bune, iar pentru mine nu este o surpriză faptul că Huawei a înregistrat cel mai mare profit dintre producătorii de telefoane cu Android, iar în top 5 se găsesc și Oppo și Vivo, alți doi producători chinezi de telefoane și electronice.
Mie personal nu-mi plac telefoanele Xiaomi pentru că MIUI-ul (custom ROM-ul lor) seamănă foarte mult cu iOS-ul, dar trebuie să recunosc că telefoanele sunt ieftine și au specificații tehnice de top.