Mass Effect 2 – recenzie

Mass Effect 2 - gameplay

După ce am descărcat gratuit Mass Effect 2 și am profitat de ziua liberă oferită de stat, pe 24 ianuarie – m-am gândit să vin și cu o recenzie a jocului anterior menționat. Nu m-am putut abține până ce nu am dovedit câteva nivele din el, deoarece jocul este foarte catchy. Nici nu mă miră, fiind este un joc testat de Electronic Arts, dar creat în paralel cu cei de la Bioware cu care am mai avut plăcerea să lucrez în trecut la un alt proiect de succes al lor, respectiv Dragon Age.

Ce-mi place foarte mult la proiectele Bioware este faptul că au un story-line captivant și bine pus la punct. Mergând pe aceeași premisă ca și la Dragon Age, unde puteai importa salvările ediției precedente pentru a continua povestea după bunul plac, au făcut exact același lucru și cu Mass Effect 2. Nu am jucat primul Mass Effect ce-i drept, dar chiar și așa… acum îmi pot face propria poveste în rolul căpitanului Shepard, lucrând pentru Cerberus. Este vorba mai exact despre proiectul Lazarus prin care căpitanul Shepard a fost readus la viață după mai bine de doi ani.

Pentru un joc apărut la începutul anului 2010 (26 ianuarie), grafica mi se pare genială. Oricum eram obișnuit cu niște cut-scene-uri reușite ale celor de la Bioware. Inițial m-a enervat faptul că nu puteam sări peste ele, dar în tutorial era ceva normal. După care am descoperit tasta “Space” care ajută foarte mult în acest caz. O să vă atașez mai jos un clip cu începutul poveștii comandantului Shepard, lăsându-vă pe voi mai apoi să descoperiți alte secrete ale jocului pe parcurs. Sau puteți să vă abonați la canalul nostru Youtube pentru mai multe insight-uri cu privire la joc.

Voi ce părere aveți despre Mass Effect 2? Nu ezitați să ne lăsați o părere mai jos cu privire la experiența voastră cu acest joc.