Îmi aduc aminte că am citit acum ceva timp un articol pe Wall-Street despre aplicatia Beez. Mai exact un startup din Alba Iulia, care vrea să le dezvolte educația financiară și să îi învețe pe români să economisească atunci când fac cumpărături.
Aplicatia Beez ce poate fi descărcată atât de pe AppStore, cât și de pe Google Play își recompensează utilizatorii printr-o platformă de marketing afiliat cu un sistem de cashback.
Vasile Tamaș a declarat: “prin intermediul uneia dintre companiile pe care le avem, specializată pe marketing digital, am lucrat cu o figură publică din România care face educație financiară. Am văzut frustrările oamenilor și neputința acestora de a economisi. Făceau cursuri, se transformau pentru un moment, păreau că au înțeles și peste o săptămână ziceau că nu pot economisi. Mi s-a parut extrem de interesant și ne-am propus să vedem care este mecanismul din spatele acestui comportament“.
Fondatorii aplicației – Lucian Cramba și Vasile Tamaș – au investit peste 100 000 de euro până în acest moment în startup-ul Beez – mai exact în visul lor. Veniturile pe care le obțin sunt asigurate de către comisioanele percepute magazinelor partenere, peste 500 la număr. Puteți accesa chiar si din orice browser platforma Beez și gestiona / vedea câștigurile voastre.
La momentul în care am scris acest articol, prin intermediul aplicției Beez cei 167 389 utilizatori au economisit 307.659,8 € și date fiind aceste momente grele prin care trecem și eu sunt tentat să comand prin intermediul aplicației câteva produse necesare. Dat fiind numărul foarte mare de comercianți, gama de produse este foarte largă – de la cărți, îmbrăcăminte, până la mobilă sau produse IT.
Nu aveți ce pierde ci din contră – aveți numai de câștigat dacă faceți multe cumpărături online. Lăsați-ne o părere despre această aplicație, în secțiunea destinată comentariilor.