3 metode de a rezolva eroarea 0x8004de40 a aplicației OneDrive

Până în prezent, OneDrive este cea mai bună soluție de stocare și backup pentru sistemele Windows, dar… ce să facem și cum să rezolvăm problema de conectivitate cu codul de eroare 0x8004de40? Nu am întâlnit această eroare decât pe sistemele cu Windows 10, probabil și pentru că foarte multe persoane au înțeles că suportul pentru Windows XP a murit de mult, iar suportul pentru Windows 7 recent.

OneDrive – la fel ca alte aplicații Microsoft – poate da erori din mai multe cauze. Pentru depanarea erorilor vă recomand pagina de suport Microsoft Office.

Metoda 1 pentru a scăpa de eroarea 0x8004de40

Se verifică conexiunea la internet cu ajutorul aplicației web speedtest. Dacă viteza la internet este foarte mică și nu este cea garantată prin contract, reporniți routerul. Dacă după repornirea routerului problema se remediază dar doar temporar, este posibil să aveți o problemă cu routerul. Verificați dacă firmware-ul routerului este la zi, dacă nu – actualizați firmware-ul și verificați dacă problema a fost remediată definitiv. Dacă nu, este posibil să fie nevoie să schimbați routerul.

Dacă totuți conexiunea la internet – fie ea prin fir sau wireless – nu este problema, atunci ar trebui să încercați una dintre următoarele metode.

Metoda 2 pentru a scăpa de eroarea 0x8004de40

Una dintre cele mai comune și de efect metode de depanare a conectivității la rețea pe un sistem cu Windows este aceea de a reseta Windows Socketul (pe scurt denumit Winsock). Winsock este un program – sau mai bine spus un intermediar – care facilitează conexiunea și schimbul de date dintre softul / aplicația computerului și internetul. În câteva cuvinte simple, datorită Winsock-ului aplicațiile pe care le folosim zilnic pot folosi internetul. Dacă conexiunea la internet este stabilă și puternică, dar unele dintre aplicații nu pot accesa rețeaua, resetarea Windsock-ului ar putea fi rezolvarea.

Pentru a reseta Winsock-ul, urmați pașii următori:

  1. Apăsați pe combinația de taste Windows + X pentru a accesa Accesul Rapid al sistemului de operare Windows.
  2. Deschideți Command Prompt-ul (ca Administrator) și acordați-i aplicației drepturile de administrator dacă vă apare promptul de UAC (User Access Control).
  3. Tastați următoarea comandă urmată de tasta Enter: netsh winsock reset catalog .
  4. Reporniți calculatorul / laptopul.
  5. După repornire, încercați din nou să vă logați pe aplicația OneDrive.

Metoda 3 pentru a scăpa de eroarea 0x8004de40

Dacă niciuna dintre metodele de mai sus nu au funcționat, atunci încercați să resetați aplicația OneDrive. Pentru a face acest lucru, urmați pașii descriși mai jos:

  1. Apăsați pe combinația de taste Windows + R .
  2. În căsuța nou deschisă tastați următoarea comandă urmată de tasta Enter: %localappdata%\\Microsoft\\OneDrive\\onedrive.exe /reset .
  3. Lansați din nou aplicația OneDrive și verificați dacă problema dvs a fost remediată.

Notă: resetarea aplicației OneDrive s-ar putea să șteargă setările aplicației precum și preferințele aplicației. Asta înseamnă că va trebui să reintroduceți din nou credențialele pentru OneDrive și să refaceți setările preferențiale, dar este posibil să vă scape de eroarea 0x8004de40 .

Dacă totuși problema nu a fost remediată, puteți verifica dacă aplicația este la zi – dacă nu, descărcați ultima versiune de pe site-ul Microsoft.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.