Rețeaua socială Amazon Spark a fost lansată recent

O nouă rețea media a intrat pe piață, Amazon Spark. Însă nu este vorba despre partajarea fotografiilor, ci mai mult o rețea socială despre cumpărături.

Noua caracteristică, Amazon Spark ce se aseamănă cu Instagram, încurajează clienții Amazon să posteze imagini, idei sau chiar articole despre produsele pe care aceștia le plac. Precum „Like“-urilor Facebook, utilizatorii pot reacționa mai apoi la articole cu comentarii sau „zâmbete“.

Amazon a declarat următoarele: „indiferent că sunteți în căutare de idei pentru decorarea casei sau căutați sfaturi privind cei mai buni pantofi de alergare pe distanțe lungi, Spark vă permite să descoperiți – și să cumpărați – povestiri (articole) și idei dintr-o comunitate căreia îi place ceea ce și dvs. vă place“.

Utilizatorii sunt încurajați să eticheteze produsele prezentate în postările lor, dacă acestea sunt disponibile pe Amazon. Astfel li se permite altor utilizatori să achiziționeze acele produse prin simpla atingere a imaginii sau imaginilor prezentate.

Caracteristica a debutat deja pe aplicația iOS pentru Amazon și este disponibilă în prezent doar pentru membrii plătitori premium Amazon Prime din SUA. Membrii neplătitori (non-Prime) pot vedea și vizita feed-urile Amazon Spark, doar că nu pot reacționa la articole cu comentarii sau Smiley-uri. Mai multe detalii despre platforma Amazon Spark puteți găsi accesând pagina oficială a acesteia.

Cum vi se pare acestă mutare a Amazon de a intra în jocul social media? Găsiți folositor serviciul Amazon Spark?

About Daniel

Senior tester înrăit de aplicații (iOS, Android sau web based); scriitor, grafician și programator de ocazie; senior salahor IT - sper că ne vom împrietenii uşor și că-ți vor plăcea articolele TechZip.

Leave a Reply

%d bloggers like this: