Recenzie – Hidden City Mistery Shadows

Pentru astăzi am ales un joc pentru dispozitivele mobile și anume Hidden City Mistery Shadows. Jocul poate fi descărcat atât de pe Google Play, cât și de pe AppStore.

hidden city mistery shadows bug

Prima impresie nu a fost una prea grozavă, deoarece fix după instalare și la prima rulare a jocului mi-a apărut absolut tot textul ori într-o limbă pe care eu unul n-o cunosc, ori s-a corupt ceva la instalare. Faza este ca după restartarea aplicației, brusc tot textul a apărut în limba engleză. Prima impresie pe care o lasă o aplicație utilizatorului contează, dar am trecut peste asta și am decis să testez puțin mai mult timp aplicația. Am ajuns la nivelul 4, unde am deblocat două noi moduri de joc: battle (m-am bătut cu un gargoyle la un moment dat) și ceva probabil denumit double find – unde trebuia să găsesc perechi de obiecte.

Jocul este un puzzle game, iar în spatele acestuia stă o poveste ce te prinde. În principiu trebuie să aflăm unde a dispărut un tip ce abia venise în oraș de câteva zile. Printre primele indicii avem o fotografie ce pare mai veche de 100 de ani, în care apare personajul pe care-l căutăm.Mai jos puteți vedea un mic filmuleț cu primele două indicii găsite.

Este un joc interesant și merită dacă chiar vreți să omorâți timpul și să vă sporiți atenția la detalii. Ce spuneți, credeți că puteți / putem elucida misterul? Ce s-a întâmplat de fapt? Dacă ați jucat până acum Hidden City Mistery Shadows, până la ce nivel ați ajuns, cât de mult ați elucidat misterul și ce impresie v-a lăsat?

About Daniel

Senior tester înrăit de aplicații (iOS, Android sau web based); scriitor, grafician și programator de ocazie; senior salahor IT – sper că ne vom împrietenii uşor și că-ți vor plăcea articolele TechZip.