Efectul de upgrade îi face pe utilizatori să fie negrijenți cu telefoanele lor

Cercetătorii de la Columbia Business School au făcut un studiu și au constatat că oamenii devin mai neglijenți cu iPhone-urile lor, când caută motive pentru a face upgrade la versiunea următoare.

Se pare că oamenii, datorită fenomenului ăsta, numit “efectul de upgrade”, își deteriorează telefoanele cu puțin timp înainte de a apărea un model sau, sau la scurt după ce a apărut unul. Acest comportament s-a observat inclusiv la cei care au mare grijă de telefoanele lor.

Studiul a fost făcut pentru utilizatorii de iPhone și s-a comparat cu alte studii, pentru a se găsi un pattern comun. Chiar și așa, se aplică foarte bine și utilizatorilor de telefoane cu Android. Pentru mai multe informații, citiți articolul de pe DigitalTrends.

Am sesizat și eu lucrul ăsta (la mine), deși am Nexus, nu iPhone.

https://i2.wp.com/icdn2.digitaltrends.com/image/iphone-6-broken-display-640x0.jpg

About Razvan

Salahor IT, blogger amator, hater de ocazie, bucătar de garsonieră, fan Linux, băutor de cafea, workaholic ambițios.

Leave a Reply

%d bloggers like this: