Chrome va bloca anumite anunțuri făra să fie nevoie de extensii suplimentare

Pe vremea când internetul era citibil fără adblocker, iar webmasterii nu înțelegeau prin web 2.0 să pună anunțuri suprapuse, eu consideram că posesorii de siteuri merită clickuri pe anunțuri.

Ei bine, la nici un an de atunci, am început să folosesc chiar și două soluții de adblock în același browser, când vedeam că încă trec anunțuri și evitam și siteurile ce nu permiteau accesul la conținut dacă adblockerul era activ.

Și Google a înțeles faptul că Adblockerul nu e mai e o fiță, ci o necesitate, astfel că, începând cu 2018, Chrome va face puțină ordine. Chrome va bloca nativ toate anunțurile nesimțite, care nu respectă anumite reguli, fără a mai fi nevoie de softuri adiționale.

În special, vor fi blocate anunțurile acelea afișate pe întreaga pagină. Filtrarea anunțurilor va fi efectuată de către reprezentanți ai Facebook, Google, News Corp și Washington Post, prin intermediul grupului Coalition for Better Ads. Pentru mai multe informații, citiți articolul ășta de pe Fortune.com.

În calitate de posesor de siteuri, mă încântă neapărat decizia asta, eu mereu am preferat să inserez anunțuri cinstite în conținut, fără a păcăli utilizatorii să clickuiască anunțurile din greșeală.

Iar dacă această metodă nu va funcționa, Adblocker și uBlock sunt sfinte. Și Perceptual Adblocker poate fi o soluție.

About Razvan

Salahor IT, blogger amator, hater de ocazie, bucătar de garsonieră, fan Linux, băutor de cafea, workaholic ambițios.

Leave a Reply

%d bloggers like this: