Au scăzut vânzările de smartwatch-uri

Pe principiul “Am ceas la telefon, nu-mi trebuie și telefon la ceas.”, vânzările de smartwatch-uri au scăzut cu 51.6% în al treilea trimestru al anului 2016, comparativ cu vânzările din aceeasi perioadă a anului trecut.

Cel mai probabil fanboy-ii dispozitivelor cu măr mușcat pe siglă au cumpărat Apple Watch-ul când a apărut și încă plătesc ratele la el, astfel că nu-și permit să mai cumpere un doilea dispozitiv scump de măsurat timpul.

Deși Apple e încă numărul 1 la vânzările de telefoane și smartwatch-uri, chiar și vânzările lor au scăzut considerabil. Pe locul doi la numărul de vânzări de ceasuri inteligente se află Garmin, o companie ce până nu de mult era cunoscută pentru dispozitive GPS, urmat de Samsung, Lenovo și Pebble.

Au scăzut vânzările de smartwatch-uri

Mă așteptam la scăderea asta, râd cu poftă când aud că există oameni care consideră util un astfel de ceas, că pot vedea notificări sau citi mailuri pe el. Se învață și omul minte, de ce să dea în fiecare an banii pe același produs? Pentru că așa vor producătorii de sisteme de operare mobile, să actualizeze softul, să-l facă să aibă nevoie de mai multe resurse, ca să poată vinde următorul model al telefonului!

După mine, smartwatch-ul e ca peștele de sticlă, ce-l aveau bunicile noastre pe televizor. O inutilitate la modă.

Au scăzut vânzările de smartwatch-uri

About Razvan

Salahor IT, blogger amator, hater de ocazie, bucătar de garsonieră, fan Linux, băutor de cafea, workaholic ambițios.

Leave a Reply

%d bloggers like this: